Spotkanie – Reklama produktów leczniczych (możliwości i ograniczenia prawne)

Koło Naukowe Własności Intelektualnej „IP” ma zaszczyt zaprosić na spotkanie naukowe  poświęcone możliwościom i ograniczeń prawnych reklamy produktów leczniczych. Spotykamy się 18 kwietnia o godz. 18.30 w sali 403 (sala seminaryjna Instytutu Prawa Cywilnego, Collegium Iuridicum I). Spotkanie i dyskusję poprowadzi Łukasz Sławatyniec, prawnik w Zespole Prawa Farmaceutycznego CMS Cameron McKenna, autor monografii poświęconej tej tematyce, który wprowadzi nas w problematykę oraz przedstawi aktualne zagadnienia związane z reklamą produktów leczniczych.

Spotkanie jest organizowane wspólnie przez Koło Naukowe Własności Intelektualnej „IP” i Koło Naukowe „Ius et Medicina”.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *